Sunday 29 October 2017

Google Finans Api Aksjeopsjoner


Det er verdt å merke seg hva Yahoo sier om å trekke ut aksjekursene: Det ser ut til at noen har omvendt utviklet en API som de bruker til å trekke Finansdata, men de bryter våre Servicevilkår (ingen omfordeling av Finansdata). Omfordeling er bare tillatt hvis du bruker merkene laget har laget: finance. yahoobadges. Ellers kan du bruke YQL eller hvilken som helst metode for å skaffe data FOR PERSONLIG USEquot developer. yahooforumGeneral-Discussion-at-YDNhellip ndash poshaughnessy 17. okt 12 kl 9:16 Jeg fulgte topp svaret og begynte å se på yahoo finance. Deres API kan nås på en rekke forskjellige måter, men jeg fant en fin referanse for å få aksjeinformasjon som en CSV her: jarloo Bruke det skrev jeg dette skriptet. Jeg er egentlig ikke en rubin fyr, men dette kan hjelpe deg med å hacke noe sammen. Jeg har ikke kommet med variable navn for alle feltene yahoo tilbyr ennå, så du kan fylle dem inn hvis du trenger dem. Heres bruken loadStockInfo returnerer en hash, slik at SpecificDataGOOGname er Google Inc. Til slutt, den faktiske koden for å kjøre den. svarte Mar 26 15 kl 12:07 dette er veldig nyttig, jeg skulle ønske jeg kunne gi deg flere stemmer. Rask spørsmål - har du funnet denne API-en for å være pålitelig, og er sitatene virkelig realtime Jeg vet at noen av Yahoo39s informasjon forsinkes, og det ser ut til å stole på hvilken API du har tilgang til. ndash hundley 30 okt 15 kl 02:31 Jeg gjorde dette for å hjelpe en venn, og jeg tror det endte opp med å fungere bra for ham. Informasjonen er ganske rask, jeg tror de oppdaterte den hver 1015 minutter hvis jeg husker riktig. ndash Jack Franzen 30 okt 15 kl. 11: 56Utstyrte solstoler flutter i vindene på Alum Chine, Dorset. Foto: Geoffrey SwaineRexShutterstock. Statens pensjon. Å øke pensjonsalderen vil bety at mange mennesker dør før de får det, sier parlamentsmedlemmer. The Guardian - 1 time siden Southern Rail Unions har kalt for flere streiker 13. mars. Foto: Kirsty O39ConnorPA. Del på Facebook middot Del på Twitter middot Del via e-post Se flere delingsalternativer Del på LinkedIn middot Del på Pinterest middot Del på Google middot Del på. Reuters UK - 1 time siden En fotoillustrasjon viser Uber app-logoen som vises på en mobiltelefon, da den holdes opp for et fotografert bilde i London, Storbritannia 28. oktober 2016. Financial Times - 4 timer siden CC Land, et selskap drives av den kinesiske eiendomsmagnaten Cheung Chung-kiu, er i avanserte samtaler om å kjøpe Londons Cheesegrater-tårn for mer enn 1 milliard. BBC News - 1 time siden Staff on Northern, Southern Rail og Merseyrail har stemt for å slå i en tvist om rollen som vakter. RMT-unionen kunngjorde walkouts i en tvist med firmaene over planer om å fjerne vekter fra tog, som ville bli driver-only-operated. Theres en hel API for å administrere porteføljer. Link fjernet. Google gir ikke lenger en utvikler-API for dette. Å få aksjekurser er litt vanskeligere. Jeg fant en artikkel hvor noen fikk aksjekurser ved hjelp av Google Regneark. Du kan også bruke gadgets, men jeg antar det ikke hva du etterpå. API-en du nevner er interessant, men ser ikke ut til å være dokumentert (så langt jeg har funnet det). Her er noen opplysninger om historiske priser. bare for referanse skyld. Den enkleste måten som du har forklart er denne lenken dette er for Dow Jones Industrial Average og for alle relatert til NASDAQ link 3 Jeg tror dette burde være det, ellers vil du ha samme i JSON-notater det samme som Microsoft Vennligst referer til dette gamle innlegget jeg tror Dette vil hjelpe, For å vite detaljene i volum og andre detaljer, har jeg opprettet et vbscript som bruker IE-objekt for å hente detaljer fra koblingen, og varsler innholdet i bestemt ID (Opprett en. vbs-fil og kjøre den .. Dette vil varsle verdiene fra siden som dette, jeg er sikker på at dette vil hjelpe ..

No comments:

Post a Comment