Tuesday 10 October 2017

Trading Strateg Lønn


Hva er en skrivebordsstrategist Eller handelsstrateg? Marerittet til å jobbe for en strateg (Opprinnelig sendt inn: 01302010) Jeg jobber hos en BB-bank som tilknyttet for en berømt aksje strategist (dvs. denne personen er på TV hver annen dag og sitert over alt Media). Jeg landet denne stillingen på en uvanlig måte og med uortodokse kvalifikasjoner. Etter å ha fått en bachelorgrad og jobbet i en ikke-finansiell industri i et par år, endte jeg på en universitets forskningsenter i flere år og tjente en mager lønn mens han også jobbet med en professor som drev sitt eget konsulentfirma ( strategiarbeid for kvasi-statlige organisasjoner). Etter å ha jobbet på en handelshøyskole i så lang tid og allerede hatt en bachelorgradsstudium, følte jeg ikke noe ønske om å melde seg på en B-skole og hadde en høyere grad i et helt annet område mens jeg jobbet. På dette punktet skjønte jeg at jeg hadde brukt for mye tid i et universitetsmiljø og prøvde å bestemme om jeg skulle gjøre en doktor og bli akademiker - eller gå tilbake til en ekte verdenskarriere. Jeg regnet ikke med å kunne bryte inn en IB på dette stadiet, men kom over en kontraktsleieposisjon som understreket en forskningsbakgrunn (men ikke tidligere finansiell erfaring). Utrolig fikk jeg jobben, fungerte som en hund og ble permanent etter flere måneder. Jeg trodde det var min store pause på tiden, men jeg skjønner nå at jeg var bare moden til utnyttelse og at denne jobben leder ingen steder. For en ting ble jeg ansatt ved lavverdien av det tilknyttede grunnlønnsspekteret - som syntes rettferdig med tanke på min mangel på bransjeerfaring. Men det første året (2007) ble jeg fortalt at jeg hadde gått for sent til å være i bonusbassenget. I fjor fikk jeg en mishandlet 3-måneders bonus (til tross for at jeg mottok høyeste vurderingsnivå), og bodde på samme lønnsnivå. Jeg har en følelse jeg kommer til å bli skrudd igjen for 2009. Sjefen er en komplett narcissist som føler at han har avansert seg utenfor scenen for å måtte bidra til noen av undersøkelsene som går ut i hans navn (bortsett fra en kort sluttrapport og revidere noen setninger i første persons fortelling). Det er tre av oss som slaver over produksjonen mens du stiller konstante klientforespørsler og internt nonsens, som alle må gå ut i sjefsnavnet (vi får sekundær kreditt på rapportene). Vi går gjennom den daglige nedbrytningen av å høre vår sjef roste for arbeid, han bidro ikke til. Han tilbringer hele dagen å snakke på telefonen og hevde mediene. møter aldri med laget før klokken 8.00 og tar opp alt på den mest ineffektive mulige måten og med maksimal uhøflighet. Etter hvert som hans statur er vokst, blir han invitert til flere og flere konferanser, og vi har en endeløs haug med opptatt arbeid. tweaking powerpoints for ulike hendelser, forbereder notater for ulike taler. Kvaliteten på arbeidet blir til søppel på grunn av tidsbegrensninger, og han ser ikke ut til å bry seg om. tro at han nå kan fungere på nivå med markedskommentarer. Hans ene talent er gabbenes gave. Hele forskerholdet hater vår tarm fordi sjefen alltid tar på seg sitt arbeid uten å gi ærlig kreditt og går på tv for å snakke uvitende om sektorene de dekker. Salg vet at vi er en vits. Vi har imidlertid en massiv klient som følger. På grunn av denne personens egomani, synes det ikke at det er mye håp om fremskritt når det gjelder ansvar. Ive snakket med ham om muligheten for overføring og ble lei av for å være gal for å forlate dette dynamiske teamet. Jeg må komme opp med en exitplan eller en Machiavellian politisk manøver fordi jeg ikke kan ta et år med dette. Kan ikke jobbe for noen jeg loathe og har ingen respekt for, som tjener 20 ganger min lønn. Denne jobben gir ingen andre fordeler enn å tilby en levende lønn, prestisjefylt arbeidsgiver og cachet for å jobbe for noen kjente. Hvor går en person fra denne typen erfaring, ville jeg ikke ha noe imot å bytte bransjer helt eller i en intern forretningsstrategidype gruppe. Også, hva skal jeg vurdere en rettferdig 2009-bonus i lys av hva jeg har vært gjennom Hvor mye av en økning automatisk lønnsjustering er realistisk Også, hvor mye av en økning bør forventes dersom jeg på en eller annen måte går til VP Ikke Econ PhD-doktorer. Tallrike innlegg av slag på Sloan, tilgjengelig for MBAer, MFins og PhDs. Når det er sagt, har MBA generelt ikke de tekniske ferdighetene, eller lysten, å søke om disse stillingene - ganske tung koding, matte, algoritmer, modellbygging og økonometri involvert. Men hvis du er en MBA og har ferdighetene, vil du nesten sikkert få et intervju. Hvis jeg husker riktig, gir mange av programmene deg en test før første runde - McK-stil - som består av hjernetrimere. grunnleggende pseudo-kodende algoritm konstruksjon, og så videre. Jeg husker spesielt å legge ut på Sloan for MS. GS. Barclays og et par flere lagroller. Takk. Dette er nyttig. For mbas, lurer jeg på hvor mye koding de leter etter. Skal man ha vært en CS-major, eller er det kunnskap i vba og python nok? Var disse innleggene for spesifikke arbeidsplasser MS Strats-gruppen svært høyt, og inkluderte stillinger for både generalistiske lag og spesifikke arbeidsplasser - men du er ikke vanligvis ansatt for et bestemt skrivebord. De rekrutterte ganske tungt og var svært kvantitative. Grunnleggende ferdigheter i VBAPython kan være nyttig, men jeg tror en god forståelse av riktig kodingsteori er viktigere. Hvis du forstår ideene (vel) så vil du raskt hente opp detaljene. Jeg er sikker på at Illini kan kommentere videre på dette. Når det er sagt, tror jeg at en undergrad matematikk major er like verdifull som en CS major, samt en over-MBA forståelse av økonomi - spesielt statens pris tettheter, stokastisk kalkulator, økonometri, statistikk, estimeringsmetoder, optimalisering teknikker, bootstrapping, simuleringsteknikker, etc. Jeg mistenker noe at Sloan kan få tyngre rekruttering for disse typer jobber som de fleste andre M7-skoler (unntatt Chicago og kanskje Wharton) på grunn av generell numerisk evne til MIT. Nedenfor er innlegget fra GS-lagene - MS-innlegget er langt borte, kan ikke grave opp noen andre i øyeblikket. Ikke Econ PhDs bare. Tallrike innlegg av slag på Sloan, tilgjengelig for MBAer, MFins og PhDs. Når det er sagt, har MBA generelt ikke de tekniske ferdighetene, eller lysten, å søke om disse stillingene - ganske tung koding, matte, algoritmer, modellbygging og økonometri involvert. Men hvis du er en MBA og har ferdighetene, vil du nesten sikkert få et intervju. Hvis jeg husker riktig, gir mange av programmene deg en test før første runde - McK-stil - som består av hjernetrimere. grunnleggende pseudo-kodende algoritm konstruksjon, og så videre. Jeg husker spesielt å legge ut på Sloan for MS. GS. Barclays og et par flere lagroller. Dette er tydelig for en FI strategistilling. egenkapitalstrateger trenger ikke nødvendigvis disse tekniske ferdighetene (du kan kanskje være en strategistrategi). Hvis du følger en kvalitativ strategi som risikoarbeider, vil du ikke gjøre noe teknisk, da sannsynligheten for avtaleavslutningen hviler på subjektive faktorer. Jeg visste ikke at de hadde strateger for risiko-arb. Jeg har nylig lest et intervju med en strateg i London, og hans beskrivelse av jobben hans var ikke så kvantitativ i det hele tatt. Mye av hans tid ble brukt til å lese, snakke med klienter, legge ideer til å kjøre, gjøre forskning. Du sparer ikke ideer når du gjør risiko arb. Med mindre du teller ideer som om du ikke skal komme inn i avtalen. Og det å snakke med kundene beror hovedsakelig på at de forstår innsatsene i avtalestrukturen, industrien etc. Risikobesøksstrategen er i utgangspunktet en ekspert i alle bransjer, alle aspekter av MampA-avtalestrukturer og prosesser for tillit mot tillit. Ross vs Darden vs Stern mba Første gang plakat her. Jeg har en familie helsevesenet virksomhet i Asia. Jeg tenker på å gjøre noe i helsevesenet PE eller VC for familiebedriften, men vil også lære ledelsen. Hei, jeg er en high school student, og jeg er interessert i økonomi og har prøvd å lære om emnet. Jeg vil gjerne vite hva jeg kan gjøre for å komme inn på noen målskoler. Jeg har en utmerket. Heltid og Deltid Jeg intervjuer for en analytikerrolle i en stor regionalbank. Akkurat nå hjelper jeg en gammel bankør nær avtaler. Han gjør forholdet og jeg legger sammen modeller og presentasjoner sammen. Tilbudssortiment. Hva du trenger å vite om IBD i Asia Hei aper, noen opinionstakeaways om investeringsbanker i Asia Heres hva jeg har samlet fra å lese ulike tråder på WSO: Hong Kong: Vanligvis tar de fleste analytikere fra toppen USUK. Hvordan finne selskaper å søke om i Europa Jeg er for tiden en mastergrad i finansstudent ved USC Marshall og ser etter jobber i Europa. Mine valgfrie karriereveier er investeringsbaking eller handelsstillinger. Jeg har noen muligheter jeg er. Hvis du kunne gjøre en ting annerledes i din karriere Til tross for forekomsten av uttrykket ingen angrer, er jeg sikker på at alle har en ting de ønsker at de kan endre når de ser tilbake. Interessant spørsmål å lære av. Beste sted å røyk sigarer i NYC Hey Monkeys Bare flyttet til Big Apple og leter etter et sted å røyke en stogie og møte kule mennesker. Har gått til Casa de Montecristos hver fredag ​​på grunn av deres fantastiske BYOB-policy og bumping DJ. Hei alle sammen Jeg er en sophomore på en målskole med en 3,35 GPA som ønsker å veie alternativene denne kommende sommeren. Mine valg i sommer er å: 1) Hold min deltidsjobb som kontor. Hvilke klubber var du borte fra i college Jeg føler at klubber er en av de beste måtene å gjøre forbindelser. Du vet aldri hvem du møter, og hvem den personen ender med å vite. Jeg har funnet ut at det ikke må være forretningsmessig heller. Kampsport Er dere i kampsport Hvis ja, hvilken jeg egentlig ikke har tid lenger, men jeg elsket det (Karate og Hapkido), flott for å holde deg i form og mindre kjedelig enn bare å løpe og pumpe jern. Asset Management - Analyst Sti Spørsmål Hei alle, ser etter noen raske karriereveiledning fra noen AM-fagfolk på gata. For tiden (en URM) i undergrad seminon-målet i NYC, og nå er målet mitt å ende opp på en. Internship for Summer Question Hei, jeg nådde nylig til et firma angående en sommeropplæring, og de kom tilbake til meg for et telefonintervju. Selskapets navn er Pluris Valuation Advisors, og de har kontorer i New York. Colliers Capital Markets Jeg forstår Colliers poached et stort lag fra JLL i et forsøk på å være konkurransedyktig i NYC og vokse ISDampE plasseringsvirksomheten. Noen har førstehånds insightexperience Hvordan får dere e-post for kaldt telefonsamtaler Jeg har vært på jakt etter å kontakte folk for innleid nivå finansanalytiker jobber internships gjennom kaldt callemailing. Jeg lurte på hvilke teknikker folk har her. Jeg har funnet ut navn. Info om Lone Star Funds Hva er Lone Stars investering strategyfokus Fokuserer det hovedsakelig på eiendomsmegling, eller er omfanget dekket av forstyrrede assetssituations generelt. Gitt sin størrelse og track record, er det. Feb 22 2017 (hele dagen) til Feb 26 2017 (hele dagen) 23 februar 2017 - 19:00 februar 24 2017 - 7:30 til 6:00 februar 26 2017 - 7:00 til 8:00 februar 27 2017 (hele dagen ) til 1 mars 2017 (hele dagen) Disse 6 GRATIS Financial Modeling Lessons kan hjelpe deg med å lande din 100k Dream Job Vår morsomme Excel Training og utfordringskonkurranse DCF Modeling, Tonnevis av gratis maler Video Tutorials Verdivurdering av Trading Comps Cash Flow Modeling og mer jeg vil normalt selge dette for minst 200, men tilbyr det gratis som en søt bestikkelse for å bli med i vårt fellesskap på 350.000 medlemmer. Se deg på innsiden Lazy Bli med oss ​​og få de 6 gratis leksjonene med 1 klikk underTrading Strategist Jobs Dette er Glassdoors estimat av grunnlønnsområdet for denne jobben. Det er ikke nødvendigvis godkjent av arbeidsgiveren, og den faktiske kompensasjonen kan variere basert på din erfaring. Hvordan beregnes det? For å beregne disse estimatene ser vi på jobbspesifikke og selskapsspesifikke attributter fra de millioner av lønnene som bidrar med Glassdoor-fellesskapet. Det er kontinuerlig tilbakemelding fra samfunnet som viderefinerer våre beregninger. Hvordan er dette nyttig Du, som arbeidssøker, vet hva lønnsområdet du kan forvente å få for denne jobben. Og du kan filtrere jobber med ønsket lønn også Se FAQ for mer informasjon. Send tilbakemelding til denne estimerte lønn. Oppdragsstrategi Vår klient, en investeringsbank, er på utkikk etter en handelsstrateg. Å være basert i Frankfurt. Viktige ansvarsområder: Ombord nye midler på den variable livrenteplattformen ved å utvikle automatiserte verktøy for dataforberedelse og sømløs kjøring av back-testing-algoritmer for å kvantifisere sikringseffektivitet. Analyserer daglig ukentlig PL og skaper verktøy for generering av ytelsesattribusjon. Forbedre standard derivat sikringsstrategi og implementerer effektive løsninger (under veiledning) for å redusere risikoen innebygd i variable livrente garantier. Disse risikoene inkluderer, men er ikke begrenset til, egenkapitalrisiko, renterisiko, volatilitetsrisiko, sporingsfeilrisiko, utbytterisiko. Forskning og implementere biblioteker for verdsettelse og back-testing vanilje og eksotiske derivaterBasketsAsiansHybrids. Sikre konsekvent modelleringskalibrering av eiendeler i handelssystem og ansvarssikringsmodeller. Fungerer med sikringsoperasjonsteam for å måle og forstå PL-tilskrivning. Gir støtte til implementering av prosessforbedringer som forbedrer kvaliteten på tvers av teamet, avdelingen og virksomhetsenheten for ansvarlig ansvarlig ansvarsområde (er). Identifiserer og styrer gjennomføringen av prosessforbedringer som betydelig reduserer arbeidsbelastningen eller forbedrer kvaliteten på tvers av avdelingen for ansvarlig ansvarlig ansvarsområde. Samarbeide med kolleger i risikostyringsavdelingen Modeling amp Analytics og Risk System-team og bygge gode relasjoner. Grunnskole eller 4 år med sammenlignbar arbeidserfaring er pedagogisk konsentrasjon i Aktuarial Science, Statistics, Mathematics eller Hard Science Engineering nødvendig. Masternivå eller Avansert grad foretrukket. 3-7 års erfaring i kvantitativ kapitalmarkedsmodellrolle, inkludert derivatvurdering, risikostyring og dataanalyse. Sterk kunnskap om kapitalmarkedsinstrumenter og sikringsstrategier. Ekspert nivå kunnskap om Matlab, VBA. Avansert kunnskap om R, MySQL, C, Python. God forståelse av økonometrisk basert modellering og forskning. Bruk begreper som sannsynlighet, statistikk, modellering, prosenter, forhold og proporsjoner til praktiske løsninger. Kunnskap om lineær algebra og optimaliseringsteknikker. God kunnskap om derivater og kreditt-, rente-, valuta - og kredittrisiko samt sikringsstrategier. Evne til å lese, analysere og tolke både interne og eksterne dokumenter som generelle mediepublikasjoner, faglige tidsskrifter, tekniske prosedyrer, regjeringsforskrifter, retningslinjer, forslag og standard operasjonsrutiner. Ferdighet med Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). All Corporate Finance amp Strategi ledige stillingerLATEST VACANCIES Produksjonsplanlegger Kölnområdet, Tyskland Våre kontorer Bryter Energi nylig opptatt av Dawn Constantin, leder av partnerskap amp Analytics ved BP Nord-Amerika Gas amp Power, for å finne ut om hennes rolle som en oljeforsterket gass trading strateg, og hennes karriereutvikling gjennom en så rask, høy intensitetsoperasjon. BE: Kan du beskrive din nåværende rolle, ansvar og hva du jobber for DC? Jeg jobber som leder for partnerskap og analyse hos BP Energy Company og er basert i Houston, Texas. Jeg jobber innen BPs Integrated Supply and Trading (IST) forretningsenhet, en av verdens største fysiske forhandlere av olje og gass. Teamet vårt arbeider i nært samarbeid med Upstream og Downstream og gir det kommersielle ansiktet for BPs handelsaktiviteter. Min jobb jobber med å analysere markedene, evaluere økonomien i våre avtaler og markere potensielle risikoer. En av de mest spennende delene av min rolle er å få selskapet til å se på markedet fra et annet perspektiv. Jeg hjelper BPs markedsførings - og handelsorganisasjon å se på det større bildet, tre, fire eller fem år framover. Det handler om å forberede seg på fremtiden og generere langsiktige strategier. BE: Hvordan har kvinners rolle i energihandelsmiljøet endret seg gjennom din karriere DC: Jeg tror ikke at kvinners rolle i energimarkedsmiljøet har endret seg, men jeg tror at flere kvinner i energivirksomhet, spesielt lederstillinger, fører til ulike perspektiver og robuste forretningsbeslutninger. I tillegg gir flere kvinner i lederroller flere rollemodeller og mentorer for yngre kvinner som starter i bransjen, som forhåpentligvis motiverer den yngre generasjonen til å velge energihandel som en langtidskarriere. Det er ånden bak BP8217s Diversity amp Inclusion agenda innen IST: Oppfordre mangfold av tanker og erfaringer, inkludert kvinner og alle grupper, for å utvide samtaler og utvide virksomheten. BE: Hvilke råd vil du gi unge kvinner som søker en karriere i et energirelatert felt Hva med energihandel spesielt DC: Jeg synes mentorskap for kvinner i energi og IST er svært viktig. Kvinner knytter seg godt til hverandre, og det er verdifullt når du oppretter en trygg plass der man kan dele følelser eller bekymringer. Jeg tror også kvinner kan lære av kvinner like godt som de kan fra menn. Jeg oppfordrer kvinner til å ha mer enn en mentor, slik at de kan oppleve å jobbe med personer med mange forskjellige stiler og tilnærminger. BP gir flere formelle og uformelle mentorskapsmuligheter til sine ansatte. DC: Et av mine høydepunkter for karriere var første gang jeg leverte en presentasjon til en gruppe av mine bransjejobber på en ekstern hendelse. Vanligvis ville jeg bygge presentasjonen for sjefen min for å levere, men invitasjonen denne gangen var for meg å presentere på konferansen. Jeg var begeistret og nervøs på samme tid. Det var en av de største profesjonelle presentasjonene jeg noensinne hadde gitt på det tidspunktet i karrieren min, og det var et vendepunkt for meg. Jeg utviklet meg som en fagfaglig ekspert, og det var mitt første synlige øyeblikk blant mine bransjejournaler. Et annet høydepunkt var i 2013 da jeg ble valgt til å presentere ved University of Oklahomas Price College of Business innledende kvinner i lederseminar. Det var spennende å bli anerkjent som en kvinnelig leder fra BP og ha muligheten til å snakke om et emne utenfor de typiske markedspresentasjoner jeg vanligvis ga. Jeg snakket om karriereveien min og min lidenskap for fremmøte av kvinner på arbeidsplassen og delte mitt råd for hvordan man kunne koble av en vellykket karriere. Det var veldig bra å fortelle historien min og være en inspirasjon til de unge mennene og kvinnene i rommet. BE: Hva har vært en av de største utfordringene du har hatt å overvinne i din karriere DC: Jeg har aldri vært en sjenert person. Men da jeg kom inn i arbeidsstyrken og handelsbransjen som ung kvinnelig profesjonell, måtte jeg lære å være trygg og forholde seg til de menneskene jeg jobbet med. Ganske vist var flere av mine medarbeidere på det tidspunkt veldig erfarne menn, derfor måtte jeg tilpasse min stil for å forholde seg til dem og bli en del av laget. Det var her interessene mine i sport hjalp ofte ganger på mandag morgen da mine mannlige kolleger diskuterte helgene hockey, baseball eller fotballkamp, ​​kunne jeg bidra til samtalen fordi jeg hadde sett de samme spillene. Du må kunne snakke for deg selv mens du også fortaler og markedsfører ditt ferdighetssett. Jeg lærte å være vokal og fremme meg selv tidlig i karrieren min, og det har vært veldig nyttig for meg. BE: Hva tror du er nøkkelen til suksess når du jobber i en handelsorganisasjon på et globalt oljeforsyningsanlegg. DC: En av nøklene til suksess når du jobber hos BP innen IST, utnytter ditt eget nettverk. Ive vært i stand til å koble mange forskjellige individer over hele vårt firma, bidra til å bryte ned siloer, øke kommunikasjonen og til slutt påvirke våre forretningsmuligheter. Det er også viktig å vite hvordan man kommuniserer effektivt og effektivt, spesielt i ISTs fartsfylte miljø. Det gjør ikke noe bra hvis du har en ny forretningsidé eller forbedring til operasjoner hvis du ikke kan kommunisere det med andre og sette en plan i gang. BE: Har du noen kvinnelige rollemodeller som har påvirket din karriere DC: Da jeg først startet karrieren min, innrømmer jeg at jeg ikke hadde en kvinnelig rollemodell å se opp til i en ledende rolle. Da jeg overgikk overgangen fra universitetet til arbeidslivet, stolte jeg mye på mine kvinnelige medarbeidere for å dele erfaringer og erfaringer som lærte meg å navigere i bedriftsverdenen. I tillegg, da jeg vokste karrieren min som en ekspert på energimarkedet, var jeg ofte den eneste kvinnen i rommet på ulike forretningsmøter. Jeg visste at jeg jobbet i en stort sett mannlig dominert industri, og jeg innså at jeg sannsynligvis ville ha mange mannlige sjefer og kollegaer i løpet av karrieren min. Jeg søkte mannlige og kvinnelige mentorer både innenfor og utenfor organisasjonen for å være min lydbrett for spørsmål og karriereveiledning. Jeg har hatt stor glede av deres råd gjennom årene. I min ledende rolle i dag, strever jeg etter å være den rollemodellen for yngre kvinnelige ansatte som navigerer i karrieren. Jeg tror en god mentor stiller mange spørsmål, men gir få svar, i stedet forlater mentee for å drive til sine egne konklusjoner og bestemme veien fremover. Jeg husker hvor frustrerende det var for meg å opprinnelig oppleve det fra mentorer, men det er ekstremt bemyndigende til å være innadvendt til tider og jobbe gjennom problemer for å oppnå dine mål. Dawn Constantin har 17 års erfaring innen energibransjen, primært fokusert på analyse og påvirkning av strategiplan for bedriftsplanlegging. Dawn er for øyeblikket leder for partnerskap amp Analytics ved BP Nord-Amerika Gas amp Power, basert i Houston. Hun brukte fire år med TransCanada PipeLines i Calgary, Alberta før han ble med i BP. Fru Constantin har sin bachelorgrad i kjemisk ingeniørfag fra det tekniske universitetet i Nova Scotia (nå Dalhousie University).

No comments:

Post a Comment